REGULAMIN KORZYSTANIA
Z WITRYNY  
„Talion”

 

 

**Zasady i Warunki**

 Pobierając aplikację lub korzystając z niej, warunki te będą automatycznie obowiązywały Ciebie - dlatego przed użyciem aplikacji należy się z nimi dokładnie zapoznać. Nie wolno w żaden sposób kopiować ani modyfikować aplikacji, żadnej części aplikacji ani naszych znaków towarowych. Nie możesz próbować wyodrębnić kodu źródłowego aplikacji, nie powinieneś też próbować tłumaczyć aplikacji na inne języki ani tworzyć wersji pochodnych. Sama aplikacja i wszystkie znaki towarowe, prawa autorskie, prawa do baz danych i inne prawa własności intelektualnej z nią związane nadal należą do FHU Mykom. 

FHU Mykom dokłada wszelkich starań, aby aplikacja była jak najbardziej użyteczna i wydajna. Z tego powodu zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w aplikacji lub pobierania opłat za jej usługi w dowolnym momencie iz dowolnego powodu. Nigdy nie będziemy obciążać Cię opłatami za aplikację ani jej usługi bez wyjaśnienia, za co dokładnie płacisz.

 Aplikacja Kick It przechowuje i przetwarza dane osobowe, które nam przekazałeś w celu świadczenia naszej Usługi. Twoim obowiązkiem jest dbanie o bezpieczeństwo telefonu i dostępu do aplikacji. Dlatego zalecamy, abyś nie jailbreakował ani nie rootował telefonu, co jest procesem usuwania ograniczeń oprogramowania i ograniczeń nałożonych przez oficjalny system operacyjny urządzenia. Może to narazić Twój telefon na działanie złośliwego oprogramowania / wirusów / złośliwych programów, naruszyć jego funkcje bezpieczeństwa, a także może oznaczać, że aplikacja Kick It nie będzie działać poprawnie lub w ogóle. 
Aplikacja korzysta z usług stron trzecich, które deklarują własne Warunki. Łącze do warunków zewnętrznych usługodawców, z których korzysta aplikacja*  
[Google Play Services](https://policies.google.com/terms)*  
[Appodeal](https://www.appodeal.com/home/terms-of-service/)*  
[Unity](https://unity3d.com/legal/terms-of-service
Należy mieć świadomość, że są pewne rzeczy, za które FHU Mykom nie bierze odpowiedzialności. Niektóre funkcje aplikacji wymagają, aby aplikacja miała aktywne połączenie internetowe. Połączenie może być Wi-Fi lub zapewnione przez operatora sieci komórkowej, ale FHU Mykom nie może brać odpowiedzialności za to, że aplikacja nie działa z pełną funkcjonalnością, jeśli nie masz dostępu do Wi-Fi i nie masz żadnego Twój limit danych pozostał. 

Jeśli korzystasz z aplikacji poza obszarem z Wi-Fi, pamiętaj, że nadal będą obowiązywać Twoje warunki umowy z operatorem sieci komórkowej. W rezultacie operator telefonii komórkowej może naliczyć opłatę za dane przez cały czas trwania połączenia podczas uzyskiwania dostępu do aplikacji lub inne opłaty stron trzecich. Korzystając z aplikacji, przyjmujesz odpowiedzialność za wszelkie takie opłaty, w tym opłaty za transmisję danych w roamingu, jeśli używasz aplikacji poza swoim terytorium (tj. Regionem lub krajem) bez wyłączania roamingu danych. Jeśli nie jesteś płatnikiem rachunków za urządzenie, na którym używasz aplikacji, pamiętaj, że zakładamy, że otrzymałeś pozwolenie od płatnika rachunków na korzystanie z aplikacji. 

Z tych samych powodów FHU Mykom nie może brać odpowiedzialność za sposób, w jaki korzystasz z aplikacji, tj. Musisz upewnić się, że Twoje urządzenie pozostaje naładowane - jeśli rozładuje się bateria i nie możesz go włączyć, aby skorzystać z Usługi, FHU Mykom nie może przyjąć odpowiedzialności. 

W odniesieniu do odpowiedzialności FHU Mykom za korzystanie z aplikacji, podczas korzystania z aplikacji należy pamiętać, że chociaż dokładamy wszelkich starań, aby była ona stale aktualizowana i poprawna, polegamy na podmiotach trzecich, aby przekazywać nam informacje, abyśmy mogli Ci je udostępnić. FHU Mykom nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, bezpośrednie lub pośrednie, których użytkownik doświadczy w wyniku polegania w całości na tej funkcjonalności aplikacji.

 
W pewnym momencie możemy chcieć zaktualizować aplikację. Aplikacja jest obecnie dostępna na Androida - wymagania dotyczące systemu (i wszelkich dodatkowych systemów, na które zdecydujemy się rozszerzyć dostępność aplikacji) mogą ulec zmianie, a jeśli chcesz nadal korzystać z aplikacji, musisz pobrać aktualizacje. FHU Mykom nie obiecuje, że zawsze będzie aktualizować aplikację tak, aby była odpowiednia dla Ciebie i / lub działała z wersją Androida, którą zainstalowałeś na swoim urządzeniu. Obiecujesz jednak, że zawsze będziesz akceptować aktualizacje aplikacji, gdy zostaną Ci zaoferowane. Możemy również chcieć zaprzestać dostarczania aplikacji i możemy zakończyć korzystanie z niej w dowolnym momencie bez powiadomienia Cię o wypowiedzeniu. O ile nie poinformujemy Cię inaczej, po wygaśnięciu (a) prawa i licencje przyznane Ci na mocy niniejszych warunków wygasną; (b) musisz zaprzestać korzystania z aplikacji i (w razie potrzeby) usunąć ją z urządzenia. 


** Zmiany w niniejszych warunkach ** 


Od czasu do czasu możemy aktualizować nasze Warunki. Dlatego zaleca się okresowe przeglądanie tej strony pod kątem wszelkich zmian. Powiadomimy Cię o wszelkich zmianach, publikując nowe Warunki na tej stronie. 
Niniejsze warunki obowiązują od 2020-09-06 


**Skontaktuj się z nami**

 Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie dotyczące naszego Regulaminu, nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ta strona została wygenerowana przez [Generator zasad ochrony prywatności aplikacji]
(https://app-privacy-policy-generator.firebaseapp.com/)